Menu

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Thermae 2000

Algemeen

  • In het saunagedeelte is het dragen van badkleding niet toegestaan.(m.u.v. badkledingdagen)
  • In het badgedeelte dient u badkleding te dragen (m.u.v. ongeklede dagen)
  • Badjassen, handdoeken en slippers (te koop) zijn te huur bij de receptie (alleen inbegrepen als dit bij een vast arrangement wordt vermeld).
  • Het dragen van een badjas is in Thermae 2000 verplicht.
  • U kunt deze zaken ook zelf meenemen.
  • In Thermae 2000 is het niet toegestaan om eigen mee gebrachte versnaperingen te nuttigen.

Reserveringskosten

Indien u uw behandeling, dagarrangement of hotelovernachting online via onze website reserveert, is deze reservering kosteloos. Indien u telefonisch of per email een reservering maakt, rekenen wij hiervoor reserveringskosten a € 7,50 voor een hotelboeking en €3,50 voor het boeken van een behandeling of dagarrangement.

Betalingsvoorwaarden

Heeft u een overnachting geboekt in Hotel Thermae 2000, dan vragen wij te allen tijde om een vooruitbetaling; het bedrag dient 5 dagen voor aankomst op de rekening van Thermae 2000 bijgeschreven te zijn.

Bij Thermae 2000 kunt u ter plekke contant, per pin of met creditcard betalen.
Arrangementen / behandelingen zonder hotelovernachting (die u niet vooraf online geboekt heeft) betaalt u op de dag zelf na uw verblijf.

Online reserveringen betaalt u direct online, pas na betaling zal uw reservering bevestigd worden.

Annuleringsvoorwaarden hotel

Afhankelijk van het tijdstip van annulering worden de volgende bedragen in rekening gebracht:
Op al onze transacties zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van toepassing. Eventuele annuleringen dienen uiterlijk tot 2 dagen (48 uur) voor aankomst aan ons doorgegeven te worden; nadien zijn wij helaas genoodzaakt 100% van de reserveringswaarde in rekening te brengen.
Indien er sprake is van een ""no-show"", zien wij ons genoodzaakt om u een factuur te sturen of uw creditcard te belasten.

Bij het boeken van een non-refundable tarief is annuleren/wijzigen niet mogelijk en zal het bedrag direct in rekening gebracht worden bij ontvangst van uw reservering. De annuleringskosten of no-show kosten bedragen in dit geval 100%. Lees verder voor meer informatie.

Voor groepsreserveringen en detox- en leefstijlkuren gelden afwijkende annuleringsvoorwaarden.

Annuleringsvoorwaarden detox- en leefstijlkuren

Bij annulering tot 14 dagen vóór de aankomstdatum worden geen kosten in rekening gebracht.

Bij annulering tot 7 dagen vóór de aankomstdatum wordt 35% van het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Bij annulering tot 2 dagen vóór de aankomstdatum wordt 50% van het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht.

Bij annulering daarna of indien u niet komt opdagen (no-show) wordt het volledige bedrag van de reservering in rekening gebracht. 

Annuleringsvoorwaarden behandelingen / dagarrangementen

Afhankelijk van het tijdstip van annulering worden de volgende bedragen in rekening gebracht:
Reserveringen mogen geannuleerd worden tot 24 uur voor aankomst.

Indien een reservering binnen 24 uur wordt geannuleerd zien wij ons genoodzaakt kosten door te berekenen.

Indien er sprake is van een ""no-show"", zien wij ons genoodzaakt om u een factuur te sturen.

Algemene informatie

Gasten die een saunabezoek combineren met een of meerdere behandelingen en /of een arrangement, ontvangen een bevestigingsbrief per email waarin alle voorwaarden zijn opgenomen voor hun bezoek en eventuele annulering. Thermae 2000 geeft aan binnen welke tijdsperiode de behandeling(en) plaats zullen vinden. Een vaste tijd is niet toe te zeggen. 

Ten minste een half uur voor de aangegeven tijdsperiode dient de gast aanwezig te zijn in Thermae 2000. Met files en overige vertragingen kan geen rekening worden gehouden, aangezien er gewerkt wordt met een vaste planning. Tevens kan Thermae 2000 niet garanderen dat behandelingen gelijktijdig plaatsvinden. Er zal wel altijd naar gestreefd worden om zo veel mogelijk rekening te houden met de wensen van de gast. Indien de gast te laat is voor de behandeling, dient het volledige reserveringsbedrag betaald te worden. 

Wij kunnen de behandeling pas garanderen wanneer deze twee uur later dan het moment van de boeking wordt gepland.

Gasten die geen gebruik maken van de sauna en baden en enkel gebruik maken van een behandeling, krijgen wel van tevoren een vast tijdstip door van hun behandeling. Hierbij geldt dat de gast voldoende rekening moet houden met eventuele inchecktijden bij de balie en vertragingen in het verkeer. Indien de gast te laat verschijnt voor de behandeling, zal de resterende tijd van de behandeling genoten kunnen worden (voor zover mogelijk). De totale reserveringswaarde zal betaald moeten worden. 

Bij annulering op de dag zelf is de gast gehouden 100% van de reserveringswaarde aan Thermae 2000 te betalen.

Bezig met verwerken, een ogenblik geduld a.u.b.

Dit product is helaas niet beschikbaar op de gekozen data.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Het verzilveren van de cadeaubon doet u bij de laatste stap van uw reservering met de barcode. De waarde zal verrekend worden met het totaalbedrag.

Welke cadeaubonnen/vouchers kan ik online verzilveren?

U kunt cadeaubonnen met een waarde in euro's online bij ons verzilveren. Hieronder vallen cadeaubonnen die direct via onze website zijn aangekocht. Hieronder vindt u twee voorbeelden.

Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Ja, u kunt de cadeaubon het beste in één keer besteden. Blijft er een restwaarde over dan komt deze te vervallen. U doet er dus slim aan om voor een eindbedrag te gaan dat hoger is dan de waarde van uw cadeaubon. Het overige bedrag van uw reservering kunt u direct online betalen.

Is het mogelijk om meerdere cadeaubonnen in te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Mits het totaalbedrag hoger is dan de cadeaubonnen bij elkaar opgeteld.

Is de cadeaubon persoonsgebonden?

Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden en kunt u ook cadeau geven aan familie en vrienden.

Het inwisselen van mijn cadeaukaart lukt niet

Heeft u de streepjescode goed overgenomen? Heeft u de verzilverdatum op de bon gecheckt? Zo ja, neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn cadeaubon ingeleverd bij een reservering, maar deze geannuleerd. Kan ik de bon opnieuw inleveren?

Ja, dat kan. Als u de cadeaubon niet verrekend heeft met een reservering, dan kunt u deze twee uur na de annulering opnieuw verzilveren.

Ik heb nog geen cadeaubon »

Boek nu
Meer