Menu

Restaurant Pure

Restaurant Pure

Restaurant Pure is letterlijk ‘haute-cuisine’, u kijkt hier prachtig uit over de Limburgse heuvels en ook het eten is van hoog niveau. De kaart verandert met de seizoenen mee en biedt tevens enkele heerlijke verse streekgerechten. 

Openingstijden Restaurant Pure

Restaurant:
Maandag t/m zondag 18:00 uur - 23:00 uur

Keuken: 
Maandag t/m zondag 18:00 uur - 22:00 uur

Laat u verrassen door de chefkok

Kies voor één van de verrassingsmenu's en geniet van de heerlijke gerechten die voor u worden bereid. 

Reserveren

We raden u aan om vooraf uw diner te reserveren. U kunt het diner via dit contactformulier of telefonisch reserveren: +31 (0)43 - 609 2000. Mocht u interesse hebben in een verrasingsmenu dan kunt u direct online reserveren door op één van bovenstaande surprise menu's te klikken.

Menukaart Restaurant Pure

Bezig met verwerken, een ogenblik geduld a.u.b.

Dit product is helaas niet beschikbaar op de gekozen data.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Het verzilveren van de cadeaubon doet u bij de laatste stap van uw reservering met de barcode. De waarde zal verrekend worden met het totaalbedrag.

Welke cadeaubonnen/vouchers kan ik online verzilveren?

U kunt cadeaubonnen met een waarde in euro's online bij ons verzilveren. Hieronder vallen cadeaubonnen die direct via onze website zijn aangekocht. Hieronder vindt u twee voorbeelden.

Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Ja, u kunt de cadeaubon het beste in één keer besteden. Blijft er een restwaarde over dan komt deze te vervallen. U doet er dus slim aan om voor een eindbedrag te gaan dat hoger is dan de waarde van uw cadeaubon. Het overige bedrag van uw reservering kunt u direct online betalen.

Is het mogelijk om meerdere cadeaubonnen in te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Mits het totaalbedrag hoger is dan de cadeaubonnen bij elkaar opgeteld.

Is de cadeaubon persoonsgebonden?

Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden en kunt u ook cadeau geven aan familie en vrienden.

Het inwisselen van mijn cadeaukaart lukt niet

Heeft u de streepjescode goed overgenomen? Heeft u de verzilverdatum op de bon gecheckt? Zo ja, neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn cadeaubon ingeleverd bij een reservering, maar deze geannuleerd. Kan ik de bon opnieuw inleveren?

Ja, dat kan. Als u de cadeaubon niet verrekend heeft met een reservering, dan kunt u deze twee uur na de annulering opnieuw verzilveren.

Ik heb nog geen cadeaubon »

Boek nu
Meer