Menu

Loyalty card

De Loyalty Card geeft exclusief voordeel

U kunt als loyalty gast gebruik maken van vele verschillende voordelen die uw verblijf bij Thermae 2000, maar ook daar buiten, een extra dimensie geven. Ontdek de speciale voordelen waar u als loyalty gast exclusief gebruik van kunt maken.

Met de Thermae Loyalty Card bent u al vanaf twee bezoeken per maand voordeliger uit. Bovendien profiteert u met een lidmaatschap van de vele voordelen: 

  • Parkeren tegen het voordelige tarief van €3,-
  • 10% korting op behandelingen
  • 10% korting op onze producten  in de badshop en thermae for me
  • 10% korting op het solarium
  • 10% korting op shiatsu massagestoel
  • 10 % korting op alle horeca (food & drinks) en ontbijtbuffet in Restaurant Pure
  • Gratis behandeling (Rasul of 25 min. gezichtsbehandeling) bij het aandragen van een nieuwe 12-maanden Loyalty gast
  • 1 keer per jaar mag u gratis een nieuwe introducé meenemen.
    Voor deze introducé kunt u een formulier ophalen bij onze receptiemedewerkers.  Zodra u dit formulier ingevuld terug inlevert aan onze receptiemedewerkers, overhandigen zij u een introducé voucher. Deze voucher is geldig tot 1 jaar na afgifte.

Klik op lees meer om de tarieven en typen abonnementen te bekijken. 

Tarieven

  • 12 maanden voor € 52,50 p.p. per maand. 
  • 6 maanden voor € 59,50 p.p. per maand. 
  • 3 maanden voor € 185,- p.p., te verrekenen bij aankoop. 

Inschrijven

Er zijn twee manieren waarop een loyalty card kan worden verkregen.

1. U koopt een abonnement ter plekke bij de receptie:

  • Kwartaalabonnement € 185,- p.p.
  • Halfjaarabonnement € 340,- p.p.
  • Jaarabonnement € 590,- p.p.

Hieraan is geen contract met voorwaarden verbonden en deze stopt automatisch na 3 / 6 / 12 maanden bij de datum van aankoop.

2. U sluit een contract met maandelijkse incasso af :

  • Contract 6 maanden à € 59,50 p.p. per maand
  • Contract 12 maanden à € 52,50 p.p. per maand

Hieraan zijn voorwaarden verbonden, o.a. dat incasso mogelijk moet zijn van een Nederlandse bankrekening en deze dient u schriftelijk te beëindigen, anders loopt het stilzwijgend door. Bij inschrijving betaalt u € 10,- inschrijfkosten. U schrijft in en het 6 of 12 maandencontract gaat pas de volgende maand lopen.

Bij beide mogelijkheden ontvangt u een persoonsgebonden polsband waardoor de incheck niet meer aan de receptie dient te gebeuren. Dit bandje neemt u altijd mee naar huis. Hiervoor betaalt u éénmalig € 20,- borg. Bij uw 1e bezoek aan Thermae 2000 wordt er  ter plekke een foto gemaakt door de receptioniste. U dient de aanlooptijd (staffelbetaling) ter plekke te betalen bij de receptie, dit bedrag wordt berekend incl. € 10,- administratiekosten.

Neem contact met ons op via dit contactformulier voor vragen, opmerkingen en suggesties. Wij geven u zo spoedig mogelijk antwoord.

    Bezig met verwerken, een ogenblik geduld a.u.b.

    Dit product is helaas niet beschikbaar op de gekozen data.

    Veelgestelde vragen

    Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

    Het verzilveren van de cadeaubon doet u bij de laatste stap van uw reservering met de barcode. De waarde zal verrekend worden met het totaalbedrag.

    Welke cadeaubonnen/vouchers kan ik online verzilveren?

    U kunt cadeaubonnen met een waarde in euro's online bij ons verzilveren. Hieronder vallen cadeaubonnen die direct via onze website zijn aangekocht. Hieronder vindt u twee voorbeelden.

    Voorbeeld 1:

    Voorbeeld 2:

    Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

    Ja, u kunt de cadeaubon het beste in één keer besteden. Blijft er een restwaarde over dan komt deze te vervallen. U doet er dus slim aan om voor een eindbedrag te gaan dat hoger is dan de waarde van uw cadeaubon. Het overige bedrag van uw reservering kunt u direct online betalen.

    Is het mogelijk om meerdere cadeaubonnen in te leveren?

    Ja, dat is mogelijk. Mits het totaalbedrag hoger is dan de cadeaubonnen bij elkaar opgeteld.

    Is de cadeaubon persoonsgebonden?

    Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden en kunt u ook cadeau geven aan familie en vrienden.

    Het inwisselen van mijn cadeaukaart lukt niet

    Heeft u de streepjescode goed overgenomen? Heeft u de verzilverdatum op de bon gecheckt? Zo ja, neem dan contact met ons op.

    Ik heb mijn cadeaubon ingeleverd bij een reservering, maar deze geannuleerd. Kan ik de bon opnieuw inleveren?

    Ja, dat kan. Als u de cadeaubon niet verrekend heeft met een reservering, dan kunt u deze twee uur na de annulering opnieuw verzilveren.

    Ik heb nog geen cadeaubon »

    Boek nu
    Meer