Shopping Cart Pixel
Menu

Jubileum

In april 2019 is het precies 30 jaar geleden dat ons kuuroord op de top van de Cauberg werd geopend door prinses Margriet. Met 30 jaar aan herinneringen, is het natuurlijk ook een mooi moment om samen nieuwe herinneringen te maken. Daarom kunt u vanaf mei iedere maand van een andere actie komen genieten.

€ 30,- korting op een hotelovernachting

Twee dagen volledig ontspannen tijdens een overnachting met uitzicht over het Limburgse Heuvelland

€ 30,- korting op een duo-entree

Geniet met zijn tweeën van een dagje relaxen en wordt even helemaal zen.

Deel uw herinnering aan 30 jaar Thermae 2000

Nodig twee vrienden uit en ontvang samen € 30,- korting op een wellnessdag!

Bezig met verwerken, een ogenblik geduld a.u.b.

Dit product is helaas niet beschikbaar op de gekozen data.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Het verzilveren van de cadeaubon doet u bij de laatste stap van uw reservering met de barcode. De waarde zal verrekend worden met het totaalbedrag.

Welke cadeaubonnen/vouchers kan ik online verzilveren?

U kunt cadeaubonnen met een waarde in euro's online bij ons verzilveren. Hieronder vallen cadeaubonnen die direct via onze website zijn aangekocht. Hieronder vindt u twee voorbeelden.

Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Ja, u kunt de cadeaubon het beste in één keer besteden. Blijft er een restwaarde over dan komt deze te vervallen. U doet er dus slim aan om voor een eindbedrag te gaan dat hoger is dan de waarde van uw cadeaubon. Het overige bedrag van uw reservering kunt u direct online betalen.

Is het mogelijk om meerdere cadeaubonnen in te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Mits het totaalbedrag hoger is dan de cadeaubonnen bij elkaar opgeteld.

Is de cadeaubon persoonsgebonden?

Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden en kunt u ook cadeau geven aan familie en vrienden.

Het inwisselen van mijn cadeaukaart lukt niet

Heeft u de streepjescode goed overgenomen? Heeft u de verzilverdatum op de bon gecheckt? Zo ja, neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn cadeaubon ingeleverd bij een reservering, maar deze geannuleerd. Kan ik de bon opnieuw inleveren?

Ja, dat kan. Als u de cadeaubon niet verrekend heeft met een reservering, dan kunt u deze twee uur na de annulering opnieuw verzilveren.

Ik heb nog geen cadeaubon »

Boek nu
Meer