Menu

Reumakuren bij Thermae 2000

Wij hebben diverse medische behandelkuren bij Thermae 2000, te boeken per week (1, 2 of 3 weken). Het is aangetoond dat een behandeling tussen de 12 en 19 dagen het meest langdurige effect heeft.

Reumakuur met of zonder hotelverblijf?

U kunt kiezen uit een behandelkuur met of zonder hotelverblijf met aankomst op zondag. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen. Wij geven u zo spoedig mogelijk antwoord.

Contactgegevens Thermae Fysio

Cauberg 25-27
6301 BT Valkenburg aan de Geul
043 - 609 20 89

Vergoeding zorgverzekeraar

Om in aanmerking te komen voor deze kuur en een vergoeding van uw verzekeraar dient één van de volgende diagnoses gesteld te zijn door een specialist: Reumatoïde Artritis, Bechterew en Artritis psoriatica. Vragen over vergoedingen kunnen door uw eigen verzekeraar beantwoord worden.

Bezig met verwerken, een ogenblik geduld a.u.b.

Dit product is helaas niet beschikbaar op de gekozen data.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Het verzilveren van de cadeaubon doet u bij de laatste stap van uw reservering met de barcode. De waarde zal verrekend worden met het totaalbedrag.

Welke cadeaubonnen/vouchers kan ik online verzilveren?

U kunt cadeaubonnen met een waarde in euro's online bij ons verzilveren. Hieronder vallen cadeaubonnen die direct via onze website zijn aangekocht. Hieronder vindt u twee voorbeelden.

Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Ja, u kunt de cadeaubon het beste in één keer besteden. Blijft er een restwaarde over dan komt deze te vervallen. U doet er dus slim aan om voor een eindbedrag te gaan dat hoger is dan de waarde van uw cadeaubon. Het overige bedrag van uw reservering kunt u direct online betalen.

Is het mogelijk om meerdere cadeaubonnen in te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Mits het totaalbedrag hoger is dan de cadeaubonnen bij elkaar opgeteld.

Is de cadeaubon persoonsgebonden?

Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden en kunt u ook cadeau geven aan familie en vrienden.

Het inwisselen van mijn cadeaukaart lukt niet

Heeft u de streepjescode goed overgenomen? Heeft u de verzilverdatum op de bon gecheckt? Zo ja, neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn cadeaubon ingeleverd bij een reservering, maar deze geannuleerd. Kan ik de bon opnieuw inleveren?

Ja, dat kan. Als u de cadeaubon niet verrekend heeft met een reservering, dan kunt u deze twee uur na de annulering opnieuw verzilveren.

Ik heb nog geen cadeaubon »

Meer