Menu

Blog en nieuws

NIEUW: Extra badkledingweekend vanaf februari 2018

woensdag, 24 januari 2018

Thermae 2000

Wegens groot succes tijdens het maandelijske badkledingweekend zal er vanaf februari een extra badkledingweekend worden toegevoegd aan de themakalender van Thermae 2000. Vanaf dan is er ieder eerste en derde weekend badkledingweekend, startend op vrijdagavond om 17.00 uur.

Kennismaken met saunagebruik

Wist u dat nog geen 30% van de Nederlandse bevolking gebruik maakt van een sauna? Een belangrijke oorzaak van dit kleine aantal is schaamte bij het naakt bezoeken van een sauna. Tijdens een badkledingdag- of weekend is het voor iedereen mogelijk op een comfortabele manier kennis te maken met het saunagebruik.

Lees hier meer over onze themadagen en boek uw badkledingarrangement hier:

Badkledingdag of -weekend dagarrangement

Badkledingdag of -weekend hotelarrangement

Bezig met verwerken, een ogenblik geduld a.u.b.

Dit product is helaas niet beschikbaar op de gekozen data.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Het verzilveren van de cadeaubon doet u bij de laatste stap van uw reservering met de barcode. De waarde zal verrekend worden met het totaalbedrag.

Welke cadeaubonnen/vouchers kan ik online verzilveren?

U kunt cadeaubonnen met een waarde in euro's online bij ons verzilveren. Hieronder vallen cadeaubonnen die direct via onze website zijn aangekocht. Hieronder vindt u twee voorbeelden.

Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Ja, u kunt de cadeaubon het beste in één keer besteden. Blijft er een restwaarde over dan komt deze te vervallen. U doet er dus slim aan om voor een eindbedrag te gaan dat hoger is dan de waarde van uw cadeaubon. Het overige bedrag van uw reservering kunt u direct online betalen.

Is het mogelijk om meerdere cadeaubonnen in te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Mits het totaalbedrag hoger is dan de cadeaubonnen bij elkaar opgeteld.

Is de cadeaubon persoonsgebonden?

Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden en kunt u ook cadeau geven aan familie en vrienden.

Het inwisselen van mijn cadeaukaart lukt niet

Heeft u de streepjescode goed overgenomen? Heeft u de verzilverdatum op de bon gecheckt? Zo ja, neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn cadeaubon ingeleverd bij een reservering, maar deze geannuleerd. Kan ik de bon opnieuw inleveren?

Ja, dat kan. Als u de cadeaubon niet verrekend heeft met een reservering, dan kunt u deze twee uur na de annulering opnieuw verzilveren.

Ik heb nog geen cadeaubon »

Meer