Menu

Beste prijs garantie

Thermae 2000  streeft naar volstrekte helderheid. Bij ons vindt u geen verborgen, prijsverhogende kosten en op elk moment van de dag kunt u via onze website de best beschikbare prijs zonder reserveringskosten boeken. 

Voorwaarden en condities

Thermae 2000 geeft garantie op de laagst beschikbare kamerprijs zonder reserveringskosten uitsluitend via www.thermae.nl

De garantie is van toepassing wanneer uw reservering voldoet aan:

Reserveringstijdstip

U kunt aantonen dat u binnen 2 uur na het moment van reserveren een scherper tarief heeft gevonden op een niet aan Thermae 2000 gerelateerde website. NB. Het tarief wordt gedefinieerd als de kamerprijs verhoogd met de van toepassing zijnde reserveringskosten c.q. verplichte verzekeringen.

Kamertype

Het kamertype moet overeenkomen met een vergelijkbaar kamertype van het gevonden tarief op de concurrerende site.

Munteenheid

De munteenheid moet omgerekend overeenkomen met de munteenheid van het tarief op www.thermae.nl

Duur van het verblijf

De duur van het verblijf moet overeenkomen met de gekozen verblijfsduur van de concurrerende site.

Boekings-  en betalingsvoorwaarden

De boekings- en betalingsvoorwaarden moeten overeenkomen. Bijvoorbeeld: bij een speciaal tarief waar vooruitbetaling is vereist wegens een “vroegboekactie” kan het voorkomen dat via een andere partij een beter tarief beschikbaar is.

De garantie is niet van toepassing op:

  • Veilingsites waar Thermae 2000 niet bekend is tot op het moment waarop de reservering definitief is. Dit kunnen zijn: priceline, hotwire; echter ook andere sites die op gelijke wijze opereren. 
  • Websites die arrangementen verkopen, waar het hotel onderdeel is van het arrangement. Dit kunnen bijvoorbeeld Expedia en Booking zijn. Echter, ook andere sites bieden arrangementen. 
  • Arrangementen, waarin o.a. ook belasting, service toeslagen, maaltijden, parkeerservice of behandelingen bevatten.
  • Ongepubliceerde prijzen, afgesproken contracttarieven met bedrijven, agenten, groepen of andere afspraken die Thermae 2000 met een specifieke partner heeft onderhandeld en niet publiekstoegankelijk zijn.
  • Andere belastingen, gastenverbruik tijdens een verblijf of andere kosten die voortkomen uit een hotelverblijf.

In de praktijk 

Wanneer u voldoet aan de bovenstaande voorwaarden en condities, kunt u ons via het Beste Prijs Garantie Claimformulier op de hoogte stellen. U ontvangt dan niet alleen het lagere tarief, maar tevens een extra korting van 10%! 

Hoe gaat u te werk?

Stap 1: U treft (binnen twee uur na het maken van uw reservering op www.thermae.nl) een lager kamertarief aan met gelijke voorwaarden voor hetzelfde hotel, kamertype, datum en verblijfsperiode.

Stap 2: Maak een print screen afbeelding van de aanbieding welke u, indien gevraagd, kunt overhandigen.

Stap 3: Vul het contactformulier in en verstuur het naar ons. Vermeld in het veld 'Bericht' de volgende gegevens: reserveringsnummer, aankomst- en vertrekdatum, aantal kamers, kamertype, datum van boeking, tijdstip van boeking en het volledige webadres van de website waar u de lagere prijs heeft gevonden.

Thermae 2000 zal binnen 24 uur reageren om te bevestigen of de door u gevonden aanbieding lager is dan de door ons aangeboden prijs. Bij het uitzonderlijke geval dat de op de website weergegeven prijs hoger is, dan wordt de door u gevonden prijs in rekening gebracht met nog eens 10% extra korting op de totaalfactuur. 

Bezig met verwerken, een ogenblik geduld a.u.b.

Dit product is helaas niet beschikbaar op de gekozen data.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mijn cadeaubon verzilveren?

Het verzilveren van de cadeaubon doet u bij de laatste stap van uw reservering met de barcode. De waarde zal verrekend worden met het totaalbedrag.

Welke cadeaubonnen/vouchers kan ik online verzilveren?

U kunt cadeaubonnen met een waarde in euro's online bij ons verzilveren. Hieronder vallen cadeaubonnen die direct via onze website zijn aangekocht. Hieronder vindt u twee voorbeelden.

Voorbeeld 1:

Voorbeeld 2:

Moet ik een cadeaubon in één keer besteden?

Ja, u kunt de cadeaubon het beste in één keer besteden. Blijft er een restwaarde over dan komt deze te vervallen. U doet er dus slim aan om voor een eindbedrag te gaan dat hoger is dan de waarde van uw cadeaubon. Het overige bedrag van uw reservering kunt u direct online betalen.

Is het mogelijk om meerdere cadeaubonnen in te leveren?

Ja, dat is mogelijk. Mits het totaalbedrag hoger is dan de cadeaubonnen bij elkaar opgeteld.

Is de cadeaubon persoonsgebonden?

Cadeaubonnen zijn niet persoonsgebonden en kunt u ook cadeau geven aan familie en vrienden.

Het inwisselen van mijn cadeaukaart lukt niet

Heeft u de streepjescode goed overgenomen? Heeft u de verzilverdatum op de bon gecheckt? Zo ja, neem dan contact met ons op.

Ik heb mijn cadeaubon ingeleverd bij een reservering, maar deze geannuleerd. Kan ik de bon opnieuw inleveren?

Ja, dat kan. Als u de cadeaubon niet verrekend heeft met een reservering, dan kunt u deze twee uur na de annulering opnieuw verzilveren.

Ik heb nog geen cadeaubon »

Boek nu
Meer